Vilken helg

Måndags morgon och det är tentavecka. På fredag klockan 8 skriver jag, sen är kursen helt över och jag ska börja skriva uppsats. Visst kommer uppsatsen att ta tid och vara tuff många gånger, men det blir på våra villkor och vi kan själva planera vår tid. Det kommer att uppskattas av mig, haft alldeles för lite tid på sistone att göra andra viktiga saker på. En vecka som sagt.

Var i Örebro i helgen, och oj vad roligt jag hade! Visserligen blev det lite plugg, men jag hade en så jätterolig utekväll i lördags på Ritz tillsammans med världens bästa Örebrotjejer! Grymmt kul med en massa dans! Det skulle jag gärna göra om snart.

Men nu är det fokus som gäller. Veckan lång!

Kram

Kommentarer
Postat av: karin

låter som att du haft en toppenhelg! vad kul! lycka till med plugget nu jossan, tentan kommer att gå finemang, det känner jag på mig! vi kanske springer på varandra i skolan någon dag i veckan! :) KRAM!

2009-11-02 @ 09:27:35
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Sunna

Oj oj oj. Ja det var en kväll jag sent kommer glömma. Tyvärr påmindes jag lite för mycket om vad vi hade gjort igår, då jag låg som en klubbad säl hela dagen av baksmällan. Och den var inte över i morse heller... Usch ja ska inte dricka på länge! haha Men tack för en superduper helg!

Puss

2009-11-02 @ 10:10:57
Postat av: Stina

Världens bästa kväll :) Skulle vilja se dina tusen kort från kvällen haha lr vill man inte de kanske?! ;) Du har nog fått dig många goda skratt iaf.



Lycka till med plugget nu, du kommer klara de så bra så. Sen får du tid över till annat roligt.



Puss

2009-11-02 @ 17:22:29
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0