Bra dag!

 

Det har varit en mycket bra dag. En mysig och skön dag men samtidigt effektiv.

 

Vi begav oss till IKEA tillsammans med bror min och tog en runda. Massa bilar på parkeringen, men tack vare att Uppsalas IKEA är nybyggt så märktes det inte allt för mycket på insidan! Det blev en massa ljus inköpta och en rullgardin samt en del verktyg från Bauhaus. Snabb lunch på McDonalds och sen hem. Min händige sambo har borrat i stenhårda väggar och fått upp våra mörkläggningsgardiner i sovrummet medan jag städat i köksskåp, pysslat om blommor och fixat i köket. Det är jättefint och mysigt. Jag gillar hösten med mörkret och tända ljus. Snart är det december (okej, jag tog i lite) och då får man dra fram julsakerna. Det är den allra bästa tiden runt jul tycker jag. Från första advent och innan julafton med alla förberedelser. Men, först njuter vi av november som snart kommer!

 

Jag har just förberett mig inför en ny vecka och Micke har belönat sig med lite tvspelande. Snart ska vi åka ut och storhandla. Jag gillar det också. Ladda kylen och frysen inför en kommande vecka. Det blir fullt upp som vanligt och jag måste komma igång med både tentaplugg och uppsats :)

 

Ha en mysig söndagskväll!

Kram!


Kommentarer
Postat av: nettsi

Hoppas att veckan börjat bra i höstrusket.

Kram från "sjuklägret"

2009-10-26 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0