Freedag!!!

Äntligen fredag (eller i vanlig ordning: redan fredag igen....)

Weehoo!

Dagen började dock lite knasigt men en föreläsning som visade sig vara en diskussionsföreläsning men där alla studenter (inkl. jag) inte hade fattat det och inte läst. Jag hade skummat det som ska läsas, men det hjälpte föga. Vi fick oss en utskällning (mildare variant) och sedan fick vi en timma på oss att läsa in. Andra timmen var studentstyrkan minimal (max 10 pers?). Men jag var där, jag deltog i diskussionen och läraren var STOLT över oss som kommit till andra timman. Man tackar! Jag gissar att det bidrar till min samling stjärnor i himlen som farmor och andra visa personer brukar berika en med när man gjort något gott (hur vore det med bra betyg eller lite cash?)

Hur som helst så är det ju fredag, dvs man är inte långsint. Jag har fixat hemma, varit och handlat, målat mina naglar, poppat popcorn och lyssnar på musik. Idag får jag besööök! Linnea kommer från Stockholm och det ska bli sjuukt kul att träffa henne igen. (Min fd. Uppsala-bästis som flyttade till Sthlm för att bli tandläkare). Vi ska på något litet party först och sen blir det all in på någon nation eller så. Jag är taggad!


På Stockholms nation hösten 2008

Jag vill önska er en riktigt trevlig helg också! Unna er något extra!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 15:06:29
Postat av: Matilda

Hihi, härliga och glada foton! Hoppas ni hade skoj!



Jobbigt det där med diskussionsföreläsning, men bra av er att stanna kvar! Sånt brukar lärare minnas! :-)



TACK för alla dina musiktips! Ska lyssna vidare imorrn! Tack tack!!



Kram

M

2009-10-04 @ 01:28:42
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0