Snö och solsken

Tänk att man nästan är klar för dagen när klockan är 10. Så blir det när man har seminarium redan klockan 8. Men dagen är ju inte på långa vägar slut, bara själva skoldagen. Det tackar vi för!

Idag snöade det på morgonen och lite av snön ligger faktiskt kvar. Jag gillar snö, för att inte säga älskar, så det gör mig ingenting. Solen lyser också så man kan nästan låtsas att det är februari och inte alls oktober. Men oktober är en bra månad. Jag fyller ju år! Det är alltid lika roligt!

På eftermiddagen ska jag till Stockholm för att genomföra en intervju till vår C-uppsats. Vi kallar det förstudie :) Sedan blir med snabb middag med kärleken innan jag ska bort till Borgen och städa samt inventera. Det ska bli skönt och spännande, man vet aldrig vad man hittar!

Hoppas att ni får en bra dag och att solen lyser på er med!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nä fy, jag HATAR att det snöar! Blir deppig såfort jag tittar ut genom fönstret... haha! HATAR SNÖ! Vill helst att det är juni året om. Förutom på julafton och nyår då, men sen juni juni juni igen.



Tack så jättemycket! Kul att höra!!

Jag målar med allt möjligt! Blandteknik! :-)

2009-10-14 @ 10:43:12
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Ellen BF+5

Ja det är jätte spännande, men börjar bli less på att vaknad varje morgon med hopp och tänka "IDAG, IDAG, IDAG HÄNDER DET" haha. Gud så härligt med lite snö, jag älskar den precis som du :)

2009-10-14 @ 11:02:04
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha ja visst borde det vara lockande!! ;-)



Vi bor i Norrköping, stockholm för din del? Såg på vakna med the voice att snön blandannat lagt sig där:)

2009-10-14 @ 11:06:54
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Underbart höstväder även här. HA en fortsatt bra dag.

Kram mitt stora hjärta

2009-10-14 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0