Söndagsmys!

Äntligen är min älskling tillbaka på hemmaplan. Han kom igår kväll och vi mös med middag på Bullit och sen bio. Vi såg äntligen Flickan som lekte med elden. Den var bra, men precis som boken upplevde jag den som en transportsträcka, det är inte så mycket man får reda på egentligen. Dessutom tycker jag att filmerna förutsätter att man läst böckerna. Micke har inte gjort det, så jag kände att jag ville förklara en del saker som inte framgick.

Imorse sov vi ut och det var skönt att vrida tillbaka klockan en timme. Då fick man en extra lugn morgon. Frukost och lite tv5 play :) Nu ska vi fixa lite här hemma. Göra klart sängramen, kanske en tur till IKEA och lite annat pyssel.

Hoppas att ni får en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0