090909

Underbara fina väder! Tack Gud :)

Solen strålar, lite värme och bara så fint. Dessutom: things going my way. Lite grann i alla fall!

Dagen har börjat med plugg plugg o plugg. Ska nu testa att ringa igen till samma person som jag jagade igår. Wish me luck! Sen blir det lunch i skolan med bästa gruppen och mera plugg. Laddar sen för fotboll ikväll. Jag håller tummarna!

Moster: Ge mig tips på busiga galna saker man kan göra när man har plugg upp i halsen och en massa saker som förväntas bli gjorda på ett korrekt, ansvarsfullt och bra sätt. Jag gissar att du är van?

Puss till er!

Kommentarer
Postat av: Gitzo

Jag är van!!!

Du kan bli överraskad hela tiden. hur kan jag hjälpa dig???

Säg till hur jag kan bidra till en roligare vardag. Det är liksom den som är livet

2009-09-10 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0