Dagen så här långt

Okej. Jag känner mig typ hög och darrig av alldeles för mycket kaffe på hungrig mage. Jag darrar i fingrarna och känner mig lite speedad. Har nog lite med projektet att göra också. Mina uppgifter har seriöst inletts idag och det gick så bra. Hurra!

Dagen började bra med KAFFE och mysig frukost tillsammans med min älskade som skulle till Stockholm idag och därför åkte senare. Sen till ett seminarium där man ska delta aktivt. (På engelska=svårt=inget ordförråd). Mera KAFFE vilket gjorde mig ycket aktiv på andra halvan av seminariet. Så aktiv att kaffet hamnade här:

För er som inte ser det: KAFFET ÄR PÅ DEN VITA T-SHIRTEN

 

Tur att man hade en svart kofta att dölja det hela med och aktiva seminariekompisar som inte såg det hända.

 

Nu har jag röjt runt på skolan och knutit kontakter. Kan ju inte heller låta bli att visa er en bild från mitt fönster idag med. Man kan säga att det inte hänt så mycket. Under gårdagen fick de två arbetarna ut lite mera jord på gräsmattan. Bra jobbat. Är det hit min hyra går? I övrigt ser man fina kyrkan och skolan som ligger 1 minut hemifrån. Ibland har man det bra.

 

Nu ska jag försöka att samla ihop mig själv, äta min fruktansvärt goda lunch som är gårdagens middagsmat. (Jag kan verkligen laga mat ibland) Jag ska försöka dämpa koffeinnivån och läsa två artiklar innan ett möte kl 16. Sen är det gruppmöte med middag här hemma kl 20 ikväll.

 

Kanske lika bra att upprätthålla koffeinhalten?

 

So long!

Puss


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Undrar om Uppslalhem kan få ta del av din blogg.....

2009-09-02 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0