Dagens..

..MISSION!
Alltså, dagens uppdrag. (För man måste skapa sig lite utmaningar för att göra vardagen lite roligare).

- Inga negativa tankar!

Status: Mycket bra.
Anteckningar: Trevlig sambofrukost på morgonen gör dagens start otroligt bra. Släntrar iväg till biblioteket. Jobbigt! Motsvar: Man kan träffa roliga människor och jag får lite gjort. Bra!
Sätter mig för att läsa hemma igen. Trååkigt! Motsvar: tänk så välutbildad jag blir och vad skönt det blir ikväll om jag är klar. Bra!
Vankar av och an i lägenheten för ett samtal jag måste göra. Det är jobbigt, nervöst, osäkert.. och: SÅ SKÖNT NÄR DET BLIR GJORT! Fattar luren, ringer och ringer. Samtal avslutat. Jag känner mig som en gud! (Visserligen ingen som svarade, men jag känner att det är en seger!)

Förhoppningar: Efter nyss ovannämnda telefonsamtal känns jag oövervinnelig. Det blir kul att gå tillbaka till skolan snart och börja med vårt course project. Det blir kul att komma hem sen, se över mina dead lines för att sen ha möte med min fantastiska mässgrupp.

Veckan kommer att bli såå bra!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det blir aaaabsolut en bra vecka. Vi ses på mötet ikväll :)

2009-09-08 @ 12:28:35
Postat av: Nettsi

Tänk vilken tur att jag får vara kvar ett par timmar extra på jobbet idag! Då kanske det är för sent att fixa middagen !

2009-09-08 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0