kvällis

Det blev dag av den här dagen också. Vi har målat klart vår byrå, burit ner saker i källarförrådet och fixat den tomma hörnan i arbetsrummet. Vi tog en sväng på stan, köpte lite ljus, ett par tights och löparskor till Micke. Fick med oss lite lunch hem och mys i soffan. Efter det var vi effektiva inne på kontoret och är nu redo för en ny vecka.

Micke fick inviga sina nya skor då vi tog ett varv i Stabby-spåret.

Nu har vi precis njutit av skabetti (Ellen och Signes variant på spagetti) och köttfärssås. Tv-mys väntar. Imorgon startar en ny spännande vecka men en del möten, mycket plugg och en heel del roliga stunder hoppas jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Bild på "tomma"hörnan tack!

Kram & Godnatt

2009-09-06 @ 20:49:43
Postat av: Sunna

Hej!! Jossan, nu behöver jag tips från dig! Jag och Johan har vunnit en resa till China (!) så jag vill ha massa tips på vad vi kan göra runt om Peking??! =) Du måste ge oss alla godbitarna. Puss

2009-09-07 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0