Yes! Im god

Precis så känns det! Äntligen fick jag tag på Mr X, han var ju givetvis supertrevlig och hjälpsam och sa ja innan jag ens hunnit ställa frågan. Det gillar vi. Nu är jag på bana inför hösten. Tack för det!

Nu gäller det att utnyttja denna energi jag just fick till att producera lite text till vårt course project som är att göra en marknadsföringsplan. Jag ska skriva de strategiska, och således mest kreativa, delarna. Hur gick det till? Kreativitet är inte min starka sida, där emot är jag en jäkel på att förverkliga andras ;)

Ha en bra dag. Solen lyser på oss. Hur är det hos er?

Puss

Kommentarer
Postat av: Sunna

Nej nu är jag för nyfiken! Who is Mr X??

2009-09-10 @ 15:48:10
URL: http://theycallmebumbi.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Naturligtvis har vi haft sol - solen skiner alltid i Örebro

2009-09-10 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0