Bästa fredagen!

Den här fredagen har börjat så bra att den inte kan bli dålig!

Vaknade av ett regn, men sedan jag somnat om ett par gånger och drog upp rullgardinen så var det sol! Inte en snöflinga så långt ögat kan nå även om SMHI hotade med det! Lugn och skön frukost till bästa Nyhetsmorgon, what´s not to love with Steffo Törnquist på fredagsmornar?

Fick ett jobbsamtal som kanske, kanske kan bli något. Jag håller mina tummar! Tacka Gud för kontakter kan man säga! Nu storstädar jag lägenheten och det är så skönt. Dammsuger, våttorkar och knätorkar golv. Duscha alla blommor och vädra täcken och kuddar. Sen ska jag ut och köpa blommor tänkte jag. Har sett att Pelargonerna har kommit. Hurra! Lite mycket vuxenpoäng kanske, så nu ska jag sätta på lite fjortisdunk i högtalarna och städa vidare.

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0