BRA start

En segstartad morgon fick lite extra fart med ett BRA telefonsamtal.
Jag låg och drog mig länge som vanligt eftersom att det är svårt att motivera sig att gå upp när man vet att det är plugg som väntar på en. Men när jag väl lyckats hiva benen över kanten, duschat och stoppat i mig frukost (ofrivillig GI-frukost eftersom att vi inte handlat på länge) så kom belöningen. Ett potentiellt jobb-samtal kan man ju säga. En skön rolig kille som verkligen ställde mig mot väggen!

Han hävdade att han ringde från Norrland och frågade om jag ville ha jobb i Gällevare eller i Skellefteå. Ha, kul typ! Jag blev helt ställd innan jag fatta att han skämta! Hur som helst gillade han mitt CV skarpt och jag blev så stolt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Hur som helst så kan det, förhoppningsvis, komma att bli jobb i sommar. Jag håller nu alla mina tummar för det här!

Nu ska jag plugga plugga plugga. Tenta nästa vecka och Valborg nu i veckan. Dvs mycket plugg och lite tid.

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad spännanden :) Säger grattis i förskott, för det är väl så klart att du kommer få ett jobb, du som är så duktig. Dom kommer få kriga om dig sen.



Tentan kommer du klara som allting annat :) Ett valborgs break blir perfekt. Vi får ringas imorgs o stämma av o smida lite planer.



Lycka till med plugget nu!

Puss & Kram

2010-04-27 @ 13:59:14
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: nettsi

Spännande!!! Var det Gällivare??

Kram

2010-04-27 @ 15:24:24
Postat av: Paulina

Åh vad roligt, jag håller alla mina tummar och tår för att du får jobbet!

2010-04-27 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0