Deklarerad!

Nu har söndagskvällen infunnit sig. Hela dagen har varit riktigt söndagsaktig. Sovmorgon, prinsessdrink av Micke på sängen, lugn skön frukost och sedan for jag till IKEA, detta underbara varuhus! Jag inhandlade servetter och sedan en massa bra kartonger och lådor. Dock fick jag (trots noga kontroll) med mig fel lådtyp hem. Hur som så satte jag igång med dagens stora projekt: garderobsrensning. Både hallens garderober och mina egna fick sig en omgång. Både jag och Mallan blev visst inspirerade av Nyhetsmorgons städinslag :-)

Jag har nu burit ner vinterjackor i källaren tillsammans med mina vintrigaste plagg. Sedan har jag stuvad undan och plockat fram skor till rätt säsong och vikt om samtliga plagg i min garerob. Jag har också plockat fram min gigantiska hög av randiga vår/sommartröjor :-) Konstigt nog finns det ännu fler randiga saker i garderoben nu. Whonder why ;) Kanske det råkar vara så att jag gillar det!

Nu blir det middag för vår del. Sen mys i soffan innan jag laddar om för att börja plugga igen. Jag ska köra hårt hela månaden ut och sedan fira valborg som aldrig förr :-)

Puss och kram till er!


Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Du verkar ha haft fullt upp =)

2010-04-11 @ 21:20:37
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0