VG och på G

Redan torsdag!

Idag fick jag det svart på vitt att jag verkligen fick VG på min senaste tenta. Anledningen till att jag inte ville ropa hej innan alla kroppsdelar var över ån berodde på att det kändes så fruktansvärt dåligt inför tentan att jag studtals la mig ner och grina och helt enkelt gav upp. Det finns de som säger att jag alltid säger så, att jag säger att det känns dåligt och att tentan gick sämst för att sedan uppvisa bra resultat. Jag kan till viss del hålla med, men det här gången var det banne mig annorlunda. Jag pluggade ordentligt 2 av 5 dagar medan de resterande 3 gick åt till frustration. Men det gick vägen (mycket tackvare en snällt gjort tenta, 70% fick VG) och det är det som är det viktiga.

Jag har nu också förstått innebörden av att inte lura folk för då tror de en inte när det verkligen gäller. Precis som när man var liten och inte fick låtsas att drunkna, för om man väl skulle göra det så skulle ingen tro en. Japp. Jag har förstått.

Nu ska jag snart på lektion. Och tack vare att våren är här (det blir dock snö i Uppsala imorgon!) så blir det mycket lättare att både ta sig upp på morgonen och att ta sig i väg till skolan. Det tackar vi för :-) Skönt också att det redan är torsdag. För då är det fredag imorgon (studiefri dag) och jag ska städa och pyssla :-)

Ha nu en riktigt bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Grattis till tentaresultatet!!

Kram

ps - jag vissste väldet....

2010-04-15 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0