Fredagsfeeling

Hej hej hallå!
Här har har ni mig igen!
Vart tog sommaren egentligen vägen tänker man så här års, när folk börjar prata om höstens planer och när uttryck som "i somras" redan droppas lite här och var. Den är inte officiellt över än, sommaren alltså, men det är inte mycket tid kvar. Och mina vänner, det gör mig ingenting! För det första har jag haft en jättebra sommar; roligt jobb, bra väder (för jag minns bara de soliga varma dagarna), roliga kalas, mycket umgänge med familj och vänner och mycket god mat! Där har min sommar tagit vägen och det var (är) precis som en sommar ska vara!
Jag har jobbat i veckan, och det är något helt annat att jobba och få fredag än att plugga och det är fredag. Jag har bjudit extra på mig själv hela dagen och önskat kunderna trevlig helg och så glada alla blir då! Man får en trevligare tillvaro på det sättet!
Ikväll är jag gräsänka? och ska bara hasa omkring hemma, äta onyttig mat, snacks och titta på tjejfilm. Första helgen på länge som jag bara är hemma i Uppsala. Det ska bli skönt!
Får önska er en TREVLIG HELG!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Kram mitt "stora hjärta " - hoppas att Du får en skön helg !

2010-08-20 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0