Hur man vet att..

...en ny termin dragit igång i Uppsala:
  • När det vandrar förbi 20 personer iklädd toga utanför fönstret på jobbet
  • När det grillas och umgås i parken utanför mitt fönster 24/7 i alla väder. Och då menar jag ALLA väder
  • När det, trots att det bara är augusti, går runt utländska studenter i dunjacka
  • När folk, på ICA, köper sådant som jordgubbsmjölk, nudlar och kålrötter till en och samma middag
Fast, det är ju visserligen rätt trevligt att det kommer lite folk tillbaka till stan igen. Så länge det regnar på kvällarna så att jag får sova i fred ;)
Nu ska jag plugga jobb :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Härligt att det är något som är sig likt!!!!

2010-08-25 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0