2:an hem

God eftermiddag :)
Hoppas att er dag varit bra. Själv har jag jobbat så dagen bara flög fram, hinner aldrig ha tråkigt utan bara lära sig en massa nya saker! Hann dessutom med en liten julklapp på lunchen innan jag cyklade hemåt. Det är lite typiskt med min cykeln, växlarna har liksom frusit och fastnat på 2:ans växel. Det funkar enbart i uppförsbackar. Annars får jag rulla för det blir ingen idé att trampa!
.
.
Sitter och pluggar just nu. Sammanställer enkäterna som vi delade ut igår. Sedan ska jag nog fortsätta med mina julkort :) Är ensam hemma ikväll så då kan jag poppa julmusik på hööög volym och sprida ut mitt pyssel lite extra :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Erika

Josefin: Nu har jag uppdaterat med bilder och skrivit vad vi hade på våra pizzor idag, snabbt enkelt och utan att behöva tänka det minsta ;-)

2010-12-08 @ 21:13:06
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0