Min morot

Det blev inget hus för oss den här gången heller.
Vi var ju och tittade på ett hus som fullkomligt fick mig att tappa andan. Det var bara vårt, precis det som vi letat efter. Drömmen höll sig vid liv tills igår ungefär. Bye bye det huset. Shit vad jag var och är besviken! Mentalt hade vi nog redan flyttat...
.
Tur då att man har lite annat roligt att se fram emot. Inte bara att det är jul utan att vi faktiskt drar till USA snart. Närmare bestämt på juldagen. Florida it is och det ska bli grymt kul, skönt och shoppat! Jag ska köpa kläder och massor av bra smink till bra priser. Det får vara min morot just nu innan uppsatsen är klar och som plåster på såren från gårdagens besvikelse!
.
Jag njuter också av snön. Jag rår inte för det, men jag älskar snö och vinter!
Ha nu en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nämen, vad trist med huset!! vet precis hur det där känns.. när man liksom nästan flyttat in redan i tankarna. vilken besvikelse det är sen när det inte blir som man tänkt sig! :( hoppas ni hittar ett lika fint snart igen då!



vad härligt med florida!! åh, sol och värme!



sv: tack söta du! ja det känns skönt att det blev så bra med tilly och bebisen!

angående namn, svårt det där. men vi avslöjar när det känns helt hundra! :)



kram kram!

2010-12-16 @ 15:07:24
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nettsi

Er tur kommer - KRAM världens bästa Jossan

2010-12-16 @ 18:41:14
Postat av: Stina

Vad tråkigt gumman :( Ert hus kommer, de var helt enkelt inte meningen att ni skulle ha det här.. men tråkigt! Puss

2010-12-16 @ 19:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0