Vinterland

.
Det är så vackert här i Uppsala idag. Solen skiner, massor med snö och isande kallt. Det var hela -27 i Uppsala i natt och när jag steg upp var det -20. Men det är vinter, det är kallt och det är snö. Jag älskar det!
.
Sitter hemma och pluggar nu. Haft seminarium och fått feedback på vårt arbete så nu är det både lättare och roligare att gå vidare. Det är verkligen det allra sista arbetet på universitetet. Jag får påminna mig med jämna mellanrum. Efter jul/nyår, i mitten på januari, då är jag en arbetande kvinna :-) Bara en sådan sak!
.
Ha nu en riktigt skön dag och njut av ljuset och vår vackra tillvaro!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Visst är det fantastiskt vackert!!!

Du har kämpat duktigt - lycka tillmed sista rycket.

Mammsikram

2010-12-01 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0