Fjärilar

Så var det måndag, den allra sista måndagen innan mässan. Jag har sovit minst sagt oroligt i natt och drömt om excel-listor och parkeringar. Det är både ofattbart och underbart att det alldeles snart är dags! Imorgon börjar vi inreda skolan och på onsdag kl 10:00 invigs vår mässa. Helt galet! (Och mycket återstår att göra..)

Idag börjar jag också ny kurs och jag har nog aldrig varit så oförberedd. Böckerna ligger kvar i Örebro och jag har inte alls repeterat och övat som jag sa mig göra redan i somras. Mitt huvud är helt uppe i mässan, så 4 timmars kinesiskalektion idag kan bli tufft! Jag håller tummarna och hoppas att jag kan ta igen det sen. Kommer nämligen missa resten av veckans lektioner och föreläsningar.

Nu blir det frukost!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Lycka till med allt i veckan Jossan. Det kommer att gå galant:)

kram!

2010-02-01 @ 11:13:31
Postat av: Johan

Om det är nån som ska fixa det så är det du! Stort Lycka Till!! Det kommer bli den bästa mässan ever!

2010-02-01 @ 16:14:34
Postat av: Nettsi

Helt säker på att allt kommer att klaffa perfekt!!

Lycka till. Letar efter böckerna

Kram

2010-02-01 @ 20:49:55
Postat av: Stina

Lycka till på mässan imorgon :)

Kommer att gå perfekt. Du är så duktig, hade inte kunnat bli bättre!

Puss

2010-02-03 @ 21:31:15
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0