Grattis pappa!



Grattis pappa!

Idag fyller världens bästa pappa år! Nämligen min!
I och med att mamma var i Uppsala igår passade vi på att fira redan då! Vi var ute och åt på resturang, en gooood italiensk, och sedan blev det kaffe och bakelser hemma hos oss. En riktigt trevlig och mysig familjekväll!

Mamma sov hos mig i natt och vi unnade oss en skön sovmorgon och god frukost tillsammans. Nu har hon just satt sig i bilen och jag ska försöka komma igång med dagens plugg!

Ha en bra dag på min pappas födelsedag :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: karin

grattis erik! :) låter som en riktigt mysig tisdagskväll det där! hoppas allt är bra! kramar!

2010-02-17 @ 13:48:37
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Tack för ett verkligt mysigt födelsedagsdygn! Jag kommer snart tillbaka

2010-02-17 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0