Lyckat, lycklig

Och så är det fredag. Dagen efter. De sista sakerna ska på plats. Packas undan till nästa projektgrupp tar vid och blåser liv i allting igen. Man har andats detta, levt med det i över ett halvår och på tre intensiva dagar är allt över. Men vad jag är lycklig över att ha fått vara en del av detta fantastiska projekt.

Dagarna som passerat har varit otroligt roliga och BRA! Det har gått som planerat fast mycket bättre. Och andra saker, som inte har kunnat förutses får lösas på plats. Jag har fått chansen att vara med och arrangera Sveriges bästa arbetsmarknadsmässa för studenter och det gick så himla bra! Jag överöstes med beröm och lov ord och jag känner mig stolt! Hela mässan har fått så mycket positiv kritik att man rodnar.

Men givetvis är det vemodigt och det blev många tårar igår när middagen var slut och vår tid som projektgrupp var förbi. Idag städar vi undan det sista. Vi rensar våra inboxar på mailen och sammanställer och utvärderar.

Det var så lyckat. Och jag är så lycklig! För jag var så jäkla bra igår!

Kommentarer
Postat av: Sunna

Hejja hejja Jossan!! ;) Grattis till en lyckad mässa!

2010-02-05 @ 16:01:43
Postat av: Nettsi

Grattis. Vi visste det.......

2010-02-05 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0