snö.

Jag var äntligen och tränade igår tillsammans med Hanna. Det var liksom dags att ta tag i livet igen efter en alldeles för rolig vår med fester, middagar och sena kvällar. Det känns i kroppen idag.

Ute faller snön i stora mjuka flingor. Skönt att jag slipper gå ut just nu. Ska i stället sätta igång med dagens plugg och göra mina läxor. Sen ska jag tvätta och packa det sista. Ikväll åker vi till Sälen. Det blir skönt att komma bort ett tag. Frisk luft och mycket sömn väntar. Härligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Önskar Er en jätteskön helg i Sälen!!!

Hoppas att Du fick med de rätta sakerna!

Kram

2010-02-10 @ 13:52:01
Postat av: Matilda

Heja heja, bra jobbat! Vart tränade du?

Hoppas du får skoj i Sälen!!

2010-02-11 @ 23:58:49
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0