Sportlov!

Hej där!
Jag vet att det inte varit så frekventa uppdateringar på sistone vilket givetvis har sina förklaringar. Hela fredagen spenderades i Stockholm för avtackning från vår huvudsponsor. Det blev först konferens med utvärdering och summering av projektet vilket följdes av en eftermiddag på Sturebadet. Turkiskt bad, dvs, två sorters bastu, kallbad och gosiga handdukar tillsammans med fina människor. Därpå följde en sjuhelvetes partykväll med middag och fest på Golden Hits. Sjukt rolig kväll som slutade i säng kl 04.

Lördagen intogs i horisontellt läge. Jag har nog aldrig varit så bakis förrut. Förlåt mormor, mamma och andra känsliga. Men det var det värt. Men dagen blev lite kämpig. Åt frukost med svärföräldrarna som mysigt nog var här, dock var energin från min sida kanske inte i topp! Jag hoppas på att få ta igen det snart! OS i soffan och sen lite mera sömn avrundades med kebab och melodifestivalen.

Idag åkte vi till Barkaby där jag köpte finfina jeans till våren på Acne. Lunch och handling på vägen hem och sedan har vi bara gått runt och skrotat. Jag har nu sportlov i veckan. Det blir givetvis en del plugg, men det är bara skönt att få ta det i sin takt.

Kan meddela att lite nyheter ang. bloggen är på G men det återkommer jag med!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Ok att vara bakis - bara man sköter uppdateringen

Kram o god natt

2010-02-28 @ 20:20:33
Postat av: karin

haha, horisontalläge-dagar har vi alla någon gång... hörde även att malin skulle dit och det låter ju som att ni hade en toppendag och kväll/natt! spännande med bloggnyheter!! KRAM!!!

2010-02-28 @ 21:17:50
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0