andra gången..

Så började jag ännu en morgon med att gå till tandläkaren. Suck. Men! Jag måste erkänna att det inte alls var lika farligt idag. Bedövningen satt verkligen där den skulle (jag kände ingenting, men spände mig lik väl ändå..) Dessutom måste jag ge en eloge till min tandläkare och sköterskan. De är änglar som är så snälla och försiktiga.

En annan bra sak är att jag kommer igång tidigt så nu ska jag sätta fart med dagens och kanske hinna med en tur på stan för att fixa garderoben till alla kommande festligeheter. 3 festkvällar inom loppet av 1 vecka+1 dag! Tur att man har en snäll moster som skämde bort en med underbara kläder i Kina. :-)

Ha en bra dag alla!
Glöm inte att leva. Livet är skört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0