Fredag ♥



Det är nästan så att man inte förtjänar fredag riktigt än. Känns som om veckan knappt hann börja innan man ska vara ledig igen. Men ändå är det så skönt att ha helg, man kan mysa och slippa ha dåligt samvete för det man inte gör :) Det kommer bli lite turer till IKEA och Blomsterlandet. Nu vill vi ha ordning här hemma igen när veckorna drar igån på allvar! Idag tvättas det och arbetas med projektet. Ska ta mig en promenad sedan så att jag får lite luft. Vill passa på att önska er trevlig helg och en mysig fredag!



Kommentarer
Postat av: Mallan

På tal om blomsterlandet... måste tyvärr meddela att murgrönan icke fick följa med hem. Den fick stanna hos mor och far, det var den eller jag i bilen hem... Men chipsen och ostbågarna njuter jag var kväll:) Tack oxå för fina tvålen och formarna. Många kramar till er!

/Mallan

2010-01-08 @ 11:26:09
Postat av: Stina

Trevlig helg till dig också. Hoppas ni får en mysig fredagskväll hemma i eran fina lägenhet!

Puss

2010-01-08 @ 19:27:33
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0