Härlig är jorden



Jag sov oroligt i natt och fick Micke att tro att han hade försovit sig då jag irrade omkring. Kanske är jag lite stressad trots allt med det ansvar jag ändå har tagit på mig. Hur som helst är det jätteroligt att syssla med detta så det får det vara värt! Skjöt på tvättningen och unnade mig lite sovmorgon i stället. Mötte upp mina gruppmedlemmar för en inrednings/planeringsrunda på universitetet och åt lunch med Stina här hemma. Nu måste jag vara effektiv ett tag och få lite saker gjorda. Möte kl 15 och till dess måste det vara lite saker klara :)
Hoppas att ni får en BRA dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

1. Ha dörren låst så att du inte irrar ut!

2. Vem spelar???

2010-01-12 @ 14:56:39
Postat av: Seimblog4547

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-05-06 @ 14:19:13
URL: http://seimblog4547.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0