tack för idag

Jag vill inte påstå att jag varit påverkad av gårdagen idag. Unnade mig sovmorgon och tok-åt frukost. Middagen igår var tyvärr inte bra, smaken var bra, men älgköttet var så segt att jag varken kunde skära eller tugga så jag gav upp och vaknade med tom mage! Har haft ett möte under dagen och fixat lite inför nästa vecka. Sen avslutade jag eftermiddagen med det tredje och sista besöket hos tandläkaren för den här gången. Jaa, jag hade hela 3 hål som lagades i måndags, tisdags och idag. Tack för idag tandis, nu ses vi inte förrän om ett år! puh!
I och med mitt tanläkarbesök är jag återigen bedövad i halva munnen. Läpparna hänger inte med när man pratar eller äter/dricker. Trist. Fick ställa in en middagsplan ikväll, men då får jag å andra sidan mysa med min älskling. Det var ett tag sedan vi sågs nu. Han sov när jag kom hem i natt och jag imorse när han åkte. Så kan det gå.

Imorgon kommer min mamma till Uppsala och hälsar på. Mys!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0