Vilken dag?

Jag sitter kvar här än :-) Framför datorn och är flitig. Men det är rätt skönt måste jag säga; i med bra musik i öronen och sen kan man köra ett tag till. Fast jag måste erkänna att det är en annorlunda fredagskväll. Man kan nog säga att min bror har lånat min sambo till grabbkväll; tv-spel, öl och chips. Jag har frivilligt valt att inte delta. Jag trivs bättre här, med min partymusik i lurarna så att man slipper höra allt från tv-spelet. Men nu ska jag strax ge upp. Krypa ner i sängen i stället och fortsätta min orgie i serien LOST. Är "bara" inne på säsong 4 men det kanske är lika bra att klämma alla säsonger innan plugget drar igång igen :-)

Kram till er och ha en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: karin

tack jossan, känns så skönt, nu är det bara små korrigeringar som återstår innan den ska in för arkivering... tycker det låter som en fin fredagskväll! lost har jag annars helt missat... fast å andra sidan kollar jag inte så mycket serier. mest "halv åtta hos mig", haha... hoppas du har en fin lördag! KRAMAR!

2010-01-16 @ 18:25:44
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0