Hurra!

God morgon världen!
Äntligen fick vi tummen ur och bokade oss en solsemesterresa! Det blir Turkiet - Side på lördag kväll. Det blir bättre än tentafest för min del. Skriva tenta, åka hem, paka ihop och dra till Arlanda. Så skönt! Det blir nog en jättebra uppladdning för sommarens 9 (!) jobbveckor! Men igår pratade jag med min andra chef och han var också supertrevlig så det ska bara bli roligt att jobba! Bara positiva och trevliga människor har jag stött på inom jobbet!

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken. Micke skulle till Sthlm först vid lunch och jobbade hemma på förmiddagen så vi har hasat runt i myskläder hela tiden. Nu ska jag sätta lite fart och planera dagen. Ikväll kommer min kompis Linnea och då blir det fest :-)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Stina

ATT man blir avundsjuk :) Skönt för dig o få komma bort o bara njuta en hel vecka innan du börjar jobba. Det är du mer än värd duktiga tjej =)

Hoppas de blir en lyckad fest i sommarvärmen, kan ju inte gå fel!



Puss

2010-06-01 @ 21:26:40
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Helt enkelt UNDERBART !!!

2010-06-02 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0