No. 2



Jag är redan inne på jobbvecka 2!
Det är ett tecken på att jag trivs! Dagarna går snabbt, kl 10 öppnar vi och stänger sedan kl 15. Innan är det saker som ska fixas iordning och efteråt ska allt stämmas av och sedan har man en stund för utbildning och liknande. Jag trivs jättebra, men detta är ju sista veckan i Uppsala. Sen ska jag jobba ute på Arlanda! Men den miljön är ju fantastisk så det kommer säkert att bli bra det med!

Har städat idag och sitter nu i soffan och myser i min ensamhet. Micke håller sig i Örebro.

Och vilket fantastiskt bröllop det var i helgen! Man blir ju så rörd och tagen. Jag hoppas att det är min tur snart! Man har ju fått lite inspiration nu kan man säga :D

Hoppas att ni får en bra fortsatt vecka och en skön sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0