Fredags..mys?

Hej fredagskväll!
Jag har lagt böckerna åt sidan för tillfället och har en lite bättre känsla i magen nu. Jag hoppas helt enkelt på att det går vägen imorgon med en massa tur men är också inställd på att jag kanske får göra om den senare i vår. Ibland blir det inte som man tänkt sig helt enkelt. Men ni kan väl hålla en tumme för mig imorgon?

Nu ska vi snart åka och handla och sen blir det väl mys om jag inte känner mig tvungen att plugga mer.
Hoppas att det blir en bra fredag för er andra också!
Kram


Kommentarer
Postat av: Stina

Ska hålla en tumme för dig imorgon. Du kommer klara de ska du se, du är ju så duktig :) Du får gå på magkänslan.



Tack för dina fina ord, de värmer ska du veta. Ska tänka o ta lite bättre hand om mig själv! Måste vara väldigt blåögd ibland, men nu får de vara nog för den här gången.



Hoppas ni får en mysig fredagskväll med massa gott & stort LYCKA TILL imorgon :)



Puss & Kram

2010-03-26 @ 18:48:45
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0