ledig helg!

Underbart att vakna en lördag och veta att man är helt ledig! De senaste helgerna har det varit något inplanerat antingen fredag eller lördag men nu är det som sagt ledigt! Solen skiner och snödrivorna minskar mer och mer för var timme. Kan man säga att våren är här nu?

Började med att klippa mig vilket var mer än välbehövligt. Risigt och dant, man kan nog säga att håret tog mer skada av den där superblekningen jag gjorde för något år sedan än vad jag kunde ana. Men nu börjar det komma på bana igen. Hade dessutom bokat en tid till min sambo så nu är vi båda respektabla igen :)

Tog en tur till IKEA tillsammans med bror och hans flickvän. Förrutom korv och glass blev det lite köksprylar och såklart -värmeljus! Nu blir det bok i sängen och mys resten av dagen! Hoppas att ni har en riktigt bra dag! Jag lovar att jag ska bli bättre på bloggandet trots en kass dator! Åtminstone en gång om dagen!

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Det ser vi fram emot !!

2010-03-21 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0