panik!

Min sportlovsvecka började bra med lugn skön frukost. När jag sedan skulle sätta på datorn fick jag panik -SVART! Fläkten surrar lite slött men annars är det helt svart på skärmen.. Jag har provat allt jag kan komma på utan resultat. Jag har också paniksmsat min bror två gånger och hoppas att han snart kan hjälpa mig. Förstå vad jobbigt det blir om det pajjat helt utan förvarning.. alla bilder.. alla dokument.. all musik.. Lite har jag förvisso sparat på en annan hårddisk, men det allra färskaste finns enbart i min dator.

För att kunna kolla min mail släpade jag fram min gamla dator vilken tog en timma att starta upp. Den kommer snart att brinna upp om jag inte stänger av (den är trasig) så håll tummarna för att min lilla dator snart fungerar igen!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det löser till den bästa.

2010-03-04 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0