Snart lov!

Hej och hå!
Nu har det nog varit tyst från mig alldeles för länge!

I lördags gjorde jag till slut den tenta jag fasade inför. Och tack och lov så var det en mycket vänlig tenta, en så vänlig tenta att jag förmodligen klarar den. Kanske till och med, med marginal! Tentan firades i Örebro på inflyttningsfest. Mycket roligt och trevligt vilket jag fick betala lite för på söndagen. Då blev det mys hemma hos mamma och pappa innan det blev återfärd till Uppsala och filmkväll hemma hos bror min.

Idag har jag haft besök från Örebro av en tjej som är sugen på att börja plugga här. Så klart att man ska plugga i Uppsala! Sveriges bästa studentstad utan tvekan, i alla fall om man inte bara vill plugga :D

 

Snart har jag påsklov! Har en liten läxa att göra nu, sedan en lektion imorgon och sen looov i nästan 2 veckor! Ska nog försöka jobba lite så att man kan uppdatera garderoben lite till våren ;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Nettsi

ÖSK dom har redan börjat sitt påsklov.

Kram

2010-03-29 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0