Klar med tenta

Nu är jag färdig med tentan! Tog mig knappa timman att skriva den bara! 40 p/60 p var kryssfrågor så dem var det inga problem med. Hade man pluggat så fixade man de flesta. Så jag har nog alla gånger klarat tentan och det var ju mitt mål :-) Omtentor är ingenting för mig!

Nu har jag plockat iordning lite här hemma efter tentaveckan. Slängt och sorterat in papper, ställt undan böckerna för kursen och flyttat om lite i "pluggrummet" så att det blir ljusare och finare att sitta och plugga här.

Nu ska jag faktiskt köra lite plugg medan jag ändå är pigg i huvudet. Ska plugga lite glosor till måndagens förhör och sedan får vi se vad det blir av resten av helgen. Än så länge är det inga mera planer!

Önskar er en SKÖN lördag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad härligt att det gick bra! bra jobbat!!

skönt att få rensa undan plugg-grejerna sen, då är det verkligen ett avslut på det!



haha, ja men då var det säkert dig jag såg! :-)

2010-05-08 @ 22:13:36
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0