När regnet hänger i luften

Jag har förstått vad man menar med uttrycket. Bokstavligen talat. För i Uppsala idag så hänger regnet verkligen i luften. Det regnar inte och marken är inte heller blöt, cykeln är inte blöt och när jag står ute så blir jag inte heller blöt. Men när man rör sig ute, så som när jag cyklade hem från lektionen, så känner man små små droppar mot ansiktet. Som om regnet bara fanns där, i luften.

Jag ska visa er en rolig sak. Det här är taget av en granne till mig. Så måste det vara, för åt precis samma håll har vi fönster, ut mot parken som var full med folk hela Valborg. Det är filmat ca 3 dygn. Jag rekommenderar er att se hela. Det är helt galet, men en exakt bild av Uppsalas Ekonomikumparken på Valborg.
Se och... njut?


Kommentarer
Postat av: nettsi

HÄFTIGT!!!!!

2010-05-10 @ 16:15:00
Postat av: Sunna

Galet! =)

2010-05-11 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0