Näst sista

Måndag den 24 maj och det är min näst sista vecka på terminen som inleds. Det ska bli skönt att det snart är slut. Det har varit en annorlunda termin, ny del av campus och bara tillsammans med människor man egentligen inte känner. Där jag brukar vara stöter man alltid på någon man känner om dagarna, så det här har varit något nytt. Sen är det givetvis annorlunda att läsa språk jämfört med ekonomikurser.

Det ska hur som helst bli skönt med sommarlov även om det mest innebär jobb. Men det ska bli jätteroligt att jobba i sommar och jag är övertygad om att det kommer att bli en jättebra sommar i alla fall!

Önskar er en trevlig måndag och en bra start på nya veckan!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ännu en termin är snart över för dig o inte lång tid kvar nu. Så duktig du varit!

Tycker du får ta o berätta lite om ditt jobb, är nyfiken jag :)



Jag vet inte riktigt hur min sommar kommer att se ut, kommer att göra praktik i stort sett hela juni. Men vi får ta o komma o hälsa på dig nu. Måste boka in ngt så att det verkligen blir av. Nu har vi försökt alldeles för många ggr utan resultat :(



Kör hårt med GI nu, inte för att jag tycker du behöver de. Du är så fin ändå Josefin.



Puss

2010-05-24 @ 21:20:54
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Hoppas att vädret fixar till sig så att du får en mysig ledig tid i Uppsala innan jobbbet startar

2010-05-25 @ 07:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0