Post-valborg

Jodå. Nu börjar livet återgå till det normala efter en kulvalborgshelg här i Uppsala.
Ni som aldrig varit här under en Valborg kommer nog inte ens kunna gissa hur det är här då, men det är fantastiskt. Som en festival kan man säga. Glada människor överallt som bara vill ha roligt!

Det började med champagnefrukost för min del hemma hos Hanna följt av ett par timmars picknick i parken. Därpå den fantastiska champagnegaloppen innan både jag och sambon däckade hemma efter dusch och torra kläder. Men det var sjukt kul! Mindre kul är detta:



"Vita" converse. Efter två tvättar! Det blir soptunnan för dem idag. Och där med åkte mitt enda par vårskor ner i soptunnan. I-landsproblem i allra högsta grad eftersom att jag frivilligt satte på mig skorna till galoppen. Det får bli en tur ner på stan snarast och investera i ett par nya vårskor!

Nu ska jag sätta fart här och pallra mig till skolan så att jag får lite plugg gjort. Tenta på lördag igen!
Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0