Sista pluggdagen...

... för den här gången!
Imorgon har jag tenta i min realiakurs: Kina idag- ekonomi, samhälle, politik och kultur.
Mycket bra kurs, men med fruktansvärt mycket att läsa så det blir skönt att den tar slut imorgon. Då har jag dessutom mindre plugg fram till sommaren och det skadar ju aldrig när solen lyser och man vill börja vara ute mycket mer :-)

Nu ska jag hoppa i kläderna och dra igång. Jag låtsas att det inte är fredag idag för det känns verkligen jättetrist att ha en tenta på en lördag. Helgen liksom försvinner i ett nafs när man ägnar halva delen av den åt pluggande.

Hoppas att ni kan unna er en riktig fredag i stället :-)

Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Matilda

stackare, inte kul med tenta på lördag! (eller måndag, tisdag, onsdag osv osv osv heller iof!) ;-) kommer ihåg i gymnasiet, vi gick ju i skolan vissa lördagar. himla drygt och skönt att slippa nu!



lycka till på tentan, kommer säkert gå toppen!



förresten tyckte jag att jag såg dig, eller någon som var himla lik dig, i uppsala för några dagar sen... på gågatan utanför MQ typ... :-) jag stod och väntade på kusinen.



ringarna har vi inte fått än, men ska visa bild såfort de kommit! :-)

2010-05-07 @ 16:12:42
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Georgmolly

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-02-13 @ 11:15:38
URL: http://georgmolly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0