Sista!



Igår var det visserligen morsdag, men även jag fick blommor! Och nej, vi ska inte ha barn, än :-) Men jag var tydligen snäll och söt ändå. Min Micke kan han! Fick dessutom en sommarpresent (en fin tradition vi har) och gissa vem som ska få shoppa loss lite på Boomerang till sommaren!

Måndag idag och SISTA veckan på terminen. Den blir oerhört lugn för min del. Medan stora delar av Uppsalas studenter hetspluggar till sista tentorna så ska jag mest vara ledig. Idag tvättas det och solas. Imorgon kommer min kompis Linnea från Stockholm och på fredag blir det studentfirande för kusin Daniel. Först på lördag är tentan. Där efter planeras det en solsemestervecka innan jag drar igång och jobbar!

Hoppas att ni får en BRA start på veckan!
Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad härligt med blommor! gulligt av honom!

skönt att du kan ta det lite lugnt nu, och göra dig redo för sommaren!



tack så jättemycket!

kramar!

2010-05-31 @ 12:53:30
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0