Sommartider!

Igår var vi på premiären på Bryggan - Snerikes sommarklubb!
Först var det tjejmiddag här hemma och efter att de flesta gick hem så var vi tre tappra som tog oss till Snerikes. Där mötte vi upp med brorsan och lite kompisar till honom. Det blev en mycket rolig kväll som inte slutade förrän 03.30 efter nattamat och cykeltur hem. Idag svider det lite men det var verkligen jätteroligt. Jag känner på mig att det kommer att bli en grymt bra sommar!

Spana in Frankrikes bidrag i Eurovision. En riktigt skön sommarlåt tror jag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Nettsi

03 30 - äntligen lite Uppsala stämning!!

2010-05-26 @ 19:19:37
Postat av: Stina

De låter som en härlig hel kväll :) Sommaren o alla härliga sommarkvällar är efterlängtade!



Nu är vi STORA på riktigt, tänk att de gått så fort. Kan inte riktigt förstå. Men så bra de kommer bli för oss båda :)



Spännande med ditt jobb, kommer bli hur bra som helst. Du som är så duktig. Kanske du blir kvar där sen?! Jag ska börja på SkandiaMäklarna :) Men får inte börja jobba på riktigt förens jag blivit registrerad, så jag hoppas de går fort =)



Kolla helger så får vi boka på en gång. Uppsala o Öret ska få se vad vi går för ;)



Lycka till nu sista tiden i skolan o med nya jobbet!

Puss

2010-05-26 @ 20:26:57
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0