Välkommen fredag!

Som ett resultat av gårdagens iaktagelser på den egna kroppen så har jag börjat med GI... tror jag? För ska jag vara helt ärlig så vet jag inte exakt vad man får äta och inte. Jag är helt på det klara med att man utesluter kolhydrater så som ris, pasta, potatis osv. Men vad mer får man inte äta?

Jag kör min egen variant och hoppas på resultat helt enkelt!

Idag är det fredag och jag har en skolfri dag :-) Det innebär pyttelite glosplugg och resten ledigt! Hoppas på att solen ska titta fram snart igen så att jag kan gå ut och lägga mig i parken resten av dagen.

Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Frida Grubbström

Tänkte bara tipsa om lite GI-inspiration. På tasteline.com har de en hel avdelning med GI-artiklar och GI-recept, bland annat en "det här ska du inte ha i kylen/skafferiet"-guide. Jag körde GI stenårt mina första veckor i Uppsala och tyckte det kändes kanon! De bästa recepten som jag har provat tycker jag finns på Expressens "Allt om mat"-sida. Lycka till! :)

2010-05-21 @ 11:54:37
Postat av: Storebror

Popcorn får man äta hur mycket som helst ! Det är bara majs ! Wohooo. Ha det så trevligt på landet !

Kram

2010-05-21 @ 18:20:28
Postat av: Anonym

2010-05-21 @ 19:29:27
URL: http://nlovesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0