Annorlunda frukost

God morgon!
.
.
Det fick bli en annorlunda frukost i morse, annorlunda i den bemärkelsen att jag inte brukar äta lussekatter till frukost. Men nu råkar det vara så, att jag älskar lussekatter och dessutom blev de extra goda den här gången. Och för att ytterligare ursäkta mig själv och mitt julande redan i november, så kommer jag att missa en del av julen i år. 25 dec - 8 jan kommer jag att vara i soliga Florida så jag måste suga ur alla droppar av julen innan dess!
.
Nyss fick jag också ett sms att det vore bra om någon kunde rycka in och jobba lite! Självklart vill jag ställa upp, så nu är det bara att hoppa i kläderna, piffa till sig lite och åka o jobba :)
.
Ha en BRA torsdag mina vänner!
.
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

åh vilken härlig frulle! jag jobbar i klädbutik. hoppas du har en bra dag!

2010-11-11 @ 11:43:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0