Helgen stundar

.
Fredagsmorgon, det är något visst med det. Hela helgen framför sig och man kan summera veckan. Det har varit en bra vecka, om än något stillastående när det gäller uppsatsproduktion. Men jag är ändå värd helg tycker jag. Det händer så mycket i livet just nu, att helgerna blir ett sätt att fly lite från verkligheten och bara få vara.
.
Vi ska åka till Dalarna. Promenera, äta långa frukostar, gå på massage och ligga i soffan och läsa. Det är precis vad jag behöver. Men vi är ju inte där riktigt än :) För nu ska jag krypa ur morgonrocken och göra mig i ordning så kanske jag får någonting gjort med uppsatsen så att helgen blir lite extra värd :)
.
Önskar en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Glöm inte nyckel!!

Ha det så mysigt och hälsa dalarna:)



Kram!



2010-11-12 @ 14:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0