Paus

.
Man kan säga att det blir en hel del pauser när man sitter hemma en hel dag för att skriva uppsats. Vissa har naturliga orsaker så som toabesök, frukost och lunch. Andra är motiverade så som att gå till biblioteket för att hämta ut beställda böcker eller liknande. Sen så finns det de som inte är fullt lika motiverade, om ens motiverade alls: Facebook, power nap, fika, bloggar, fika, Expressen, mera fika...
.
Jag hoppas att det blir bra till slut i alla fall! Och på tal om böcker, jag tror nog aldrig att jag har varit en så flitig låntagare på ett bibliotek förut. Fjärrlånar, lämnar tillbaka, lånar nya... Det känns ganska så mysigt med lånade böcker på något vis. De luktar så där härligt bibliotek och känns så vällästa och betydelsefulla :)
.
Nu får den här pausen vara över. Åter till skrivandet!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Grattis till studieresultaten!!!! Skönt för dig att slutet närmar sig. Här är det lussekatter o julmusik i kväll

2010-11-18 @ 19:10:24
Postat av: Paulina

Snyggt jobbat med tentorna, grattis! Och tack för en supertrevlig kväll - snart snart snart igen!



Jag återkommer i helgen med lite artikeltips!

Puss

2010-11-18 @ 21:44:40
Postat av: Erika- mamma till två små

hoppas du har en skön fredag!



Missa inte chansen att vinna en fin canvastavla jag nyligen lagt upp!



http://onechicmama.blogg.se/2010/november/sumppix.html#comment

2010-11-19 @ 23:05:06
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Saidalicia

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-12-21 @ 08:21:46
URL: http://saidalicia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0