Uppsats 2010

.
Jag sitter just nu och söker bra information till vår uppsats. Vi ska skriva om internkommunikation i organisationer och det är riktigt spännande. Jag känner mig ordentligt laddad för den allra sista ansträngningen på universitetet!
.
Igår var jag ju på en jobbintervju och det gick väl helt ok. Min första intervju (hur kan det vara möjligt!?) så jag får nog vara nöjd. Men jag var inte alls så förberedd som jag borde ha varit. Jag hade inte ens tänkt ut svaren på de mest klassiska frågorna så som; hur skulle du beskriva dig själv? Hur skulle dina kollegor beskriva dig? Hur ser du på framtiden?
.
Å andra sidan så fick de ju mig precis som jag är :-) Dessutom var det en "Second Opinion"-intervju vilket praktiskt taget innebär att man har "halva inne" ;) Nu är det bara att hålla en liten tumme!
.
Önskar er en solig dag, precis som här i Uppsala!
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0