Bävan

Usch. Idag är en sån här dag när man bara inte vill. Vill inte gå upp, vill inte gå till skolan. Vill inte plugga och vill absolut inte presentera. Presentationen är givetvis där skon klämmer. Sedan kursens start har vi haft 4 tillfällen på oss att presentera. Jag har skjutit på det var enda gång, i hopp om att det skulle kännas bättre nästa gång. Men så är det ju givetvis inte. Snarare tvärt om, pressen bara ökar. Själva presenterandet har jag inget emot, men det är innehållet. Jag har presterat så illa att jag kommer behöva skämmas på presentationen. Så är det.
-------
Därför vill jag bara ha fredagseftermiddag. Då är det över och då kommer jag garanterat må bättre. Nu sitter jag fortfarande och inbillar mig att jag troligtvis är sjuk och kanske måste stanna hemma hela dagen? Fast jag är inte sån. Jag tar alltid tjuren vid hornen, hur jobbigt det än är.
-------
Hoppas att DIN dag blir bättre :)

Kommentarer
Postat av: JO

Lycka till Jos, du kommer regera ändå

2010-10-22 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0