Ingen bulle i ugnen!

-------
Inte för min del. Rent bokstavligen talat alltså. Jag menar, det är ju egentligen kanelbullens dag idag vilket borde ha firats med bullbak och bullfrossa. Men det har frossats lite för mycket här hemma på sistone. Chips på en tisdag, godis en onsdag. Fika flera gånger om dagen. En massa god mat. OCH, fruktansvärt lite träning. Att jag åkte på en förkylning i samband med träningskortinköp är föga förvånande. Det tycks alltid hända. MEN. Nu är jag ju frisk och således måste träningen komma igång igen.
-------
Fick för mig att jag skulle "inte äta" i veckan. Liksom leva på pulver och shakes. Det fanns en massa nya smaker så jag laddade och bunkrade upp. Redan efter frukosten höll det på att ta stopp. Att man glömmer hur illa det faktiskt smakar! Smoothiesarna kommer jag kunna dricka, de är goda. De andra sakerna får nog lugnt gömma sig i skåpet tills vidare.
-------
Jag konstaterar: det är roligare att börja träna än att sluta äta.

Kommentarer
Postat av: Stines Drömhem

Känner igen det där med att man bara ska äta nyttigt, pulver och shakes haha.. "jag börjar på måndag" brukar det låta är hemma ;)

/Stine

2010-10-14 @ 17:53:53
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Herregud vad det där ser gott ut... MUMS!! :)

2010-10-14 @ 17:58:57
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh så gott!

2010-10-15 @ 09:30:49
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0