Landet ♥

Hej!

Jag är på landet och skrotar. Sov länge imorse i ett mörkt och TYST! rum. Det är så skönt med landet, stillheten och slippa alla grannar i lägenheten hemma i stan. Man kan skrota runt i myskläder hela dagen om man vill och bara fixa. Vi ska göra om ena stugan här ute. Det ska bli lite mera vårt! Det ska målas och möbleras om och det ska bli så spännande! Fast det lär nog dröja lite, kanske mer fram emot våren :)

Vi har varit runt och kikat lite på byggvaruhus och så för att få idéer. Men mest nöjd är jag just nu över att gå ute och sparka i löven med mina fina Hunter-stövlar som jag fick i födelsedagspresent. Man är liksom snyggt ledig :) Det gillar jag!

Hoppas att ni har en lika skön helg som jag!
Kram


Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon, vad göres? :)

2010-10-31 @ 10:41:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0